Κατασκευασμένο ειδικά για καλλιέργεια
Εκτός από την παροχή ασυναγώνιστης άνεσης, το νέο κιβώτιο CVT επιτρέπει επίσης στο τρακτέρ να επιτύχει τελική ταχύτητα 40 χλμ / ώρα σε χαμηλές στροφές κινητήρα, για σημαντικά χαμηλότερο κόστος καυσίμου κατά την οδική μεταφορά. Αυτό το κιβώτιο διαθέτει επίσης αυτόματα επιλεγμένα 4WD και μπορεί να είναι εξοπλισμένο με PTO εδάφους. Και τώρα μπορείτε να εργαστείτε όχι μόνο χωρίς να επιλέξετε ταχύτητες αλλά και χωρίς να αγγίξετε το συμπλέκτη, το γκάζι ή τα φρένα, χρησιμοποιώντας μόνο το νέο χειριστήριο για τον έλεγχο του μηχανήματος και έναν ειδικό χειριστήριο για να επιλέξετε τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα.
Βασισμένο σε μια ισχυρή αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λ / λεπτό, το νέο υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου υψηλής απόδοσης προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και επιτρέπει στον ελκυστήρα να διαθέτει έως και 10 υδραυλικά ελεγχόμενους πίσω ζεύκτες, συν 8 ζεύκτες μεσαίας βάσης και 3 επιπλέον ζεύκτες ροής που αντιγράφουν τους πίσω διανομείς. Καθώς όλες οι υδραυλικές λειτουργίες είναι πλήρως διαμορφώσιμες από το νέο χειριστήριο, ακόμη και τα πιο πολύπλοκα υδραυλικά εργαλεία μπορούν να συνδεθούν γρήγορα, απλά και εύκολα.
Ο υπερσύγχρονος σχεδιασμός και η τεράστια άνεση των νέων καμπινών, που προσφέρονται με απαράμιλλη επιλογή διαμορφώσεων και παραλλαγών εξοπλισμού, συμβαδίζουν με το νέο, εξαιρετικά εργονομικό υποβραχιόνιο MaxCom, το οποίο τοποθετεί όλες τις λειτουργίες του τρακτέρ στα δάχτυλα του οδηγού για απαράμιλλη απόδοση στη λειτουργία του μηχανήματος και των συνδεδεμένων εργαλείων. Οι νέες καμπίνες διατίθενται επίσης με μια εντελώς επίπεδη πλατφόρμα, με συγκεκριμένους προφυλακτήρες λάστιχου για χαμηλούς ή ψηλούς τροχούς, με μονοκόμματη ή ανοιχτή μπροστινή οθόνη υψηλής ορατότητας, και ως μια ειδικά ομόλογη παραλλαγή που προσφέρει αποτελεσματική προστασία στον χειριστή από τους κινδύνους για την υγεία με την εργασία με προϊόντα επεξεργασίας καλλιεργειών.