Σε περίπτωση που επιθυμείς για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσεις ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας σου πριν αυτή εκτελεστεί ή σου παραδοθεί, τότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να το κάνεις εντός 14 ημερών από τη λήψη της, επικοινωνώντας μέσω της φόρμας επικοινωνίας
- Μέσω τηλεφώνου στο 27310-24390, καθημερινά απ’ τις 8.00π.μ. έως 18:00 μμ. και Σάββατο 08:00 πμ – 15:00 μμ
- Mέσω fax στο 27310-22636.
- Μέσω e-mail στο info@krikellas.gr.
Ολες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο σε χρονικό διάστημα εντός 14 ημερών απ’ τη ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς. Πέραν αυτής δυστυχώς δεν μπορούμε σε καμία των περιπτώσεων να πραγματοποιήσουμε οποιαδήποτε επιστροφή ή αλλαγή.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγόρασες, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1.
Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή μέρος της παραγγελίας ή ολόκληρης αυτής , όπου το προϊόν είναι προς αντικατάσταση, τα έξοδα βαραίνουν αποκλειστικά την εταιρεία.
Δεν γίνονται δεκτές στις εξής περιπτώσεις:
- Οταν έχει περάσει το χρονικό διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών απ’ την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.
- Οταν απουσιάζουν τα νόμιμα παραστατικά τα οποία συνόδευαν την παραγγελία.
- Οταν τα προϊόντα παραληφθούν από την εταιρεία μας ως ελλειπή ή κατεστραμμένα.
Σε περίπτωση που παραλάβεις ελαττωματικό προϊόν η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή τότε το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή των προϊόντων που αφορούν τις μάσκες.
Σ’ αυτή την περίπτωση το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα με κατάθεση στην τράπεζα εντός 5 εργασίμων ημερών απ’ την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων και υπό των όρο πλήρωσης των προϋποθέσεων που έχουν τεθεί ως ανωτέρω. Ο πελάτης-χρήστης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εξαιτίας εσφαλμένου χειρισμού ή κακομεταχείρισης του προϊόντος.
Εάν επιθυμείς να επιστρέψεις ένα προϊόν εντός εγγύησης, θα πρέπει να μην έχει παραβιάσει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή. Επίσης, το προϊόν πρέπει να είναι καθαρό και να συνοδεύεται από τα νόμιμα παραστατικά αγοράς του.
Στην συνέχεια, το προϊόν ελέγχεται από το τμήμα Service της εταιρείας μας ή συνεργαζόμενων εταιριών και εάν δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα αντικατασταθεί με άλλο καινούργιο προϊόν, ίδιο ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού, με έξοδα της επιχείρησης.
Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, τότε μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας.
Οι εγγυήσεις καλής λειτουργίας των προϊόντων μας, παρέχονται από τις εκάστοτε επίσημες αντιπροσωπείες τους στην Ελλάδα.
Οι χρόνοι εγγυήσεις των προϊόντων διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Οι εγγυήσεις πραγματοποιούνται στα κεντρικά Service των εκάστοτε αντιπροσωπειών ή στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους ανά την Ελλάδα. Αρμόδια για την καθε αυτού έγκριση της εγγυήσεως είναι η εκάστοτε αντιπροσωπεία.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκριση της εγγυήσεως είναι το παραστατικό αγοράς, η σωστή χρήση του προϊόντος, η συντήρηση και ο καθαρισμός του.
Χρειάζεσαι βοήθεια;
Εχεις ερωτήσεις; Θα στις απαντήσουμε όλες. Χρησιμοποίησε τους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας.
Στείλε μας email
Χρησιμοποίησε την φόρμα επικοινωνίας και στείλε μας το ερώτημα σου. Θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου.
Κάλεσε στο 27310-24390
Επικοινώνησε μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή. Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 πμ - 18:00 μμ & Σάββατο : 08:00 πμ - 15:00 μμ