Ο Λογαριασμός Μου – Συχνές Ερωτήσεις

Για να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό πελάτη, απλά κάνε κλικ στο εικονίδιο “Χρήστης” στην πάνω μέρος της σελίδας. Στην συνέχεια κάνε κλικ στο σύνδεσμο “Δεν έχετε λογαριασμό;” “Εγγραφή” και συμπλήρωσε τη φόρμα εγγραφής.

Μπορείς επίσης να δημιουργήσεις τον λογαριασμό σου κατά την πρώτη σου παραγγελία.

Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να εισάγεις τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου και έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Μ’ αυτά τα δεδομένα μπορείς να συνδεθείς στο λογαριασμό σου ανά πάσα στιγμή στο μέλλον και να έχεις τη δυνατότητα να δείς, να ελέγξεις αλλά και να επεξεργαστείς τα δεδομένα σου.

Η συνδρομή σου είναι και παραμένει δωρεάν.

Γενικά, εάν έχεις συνδεθεί στο λογαριασμό σου, μπορείτε να επεξεργαστείς τα προσωπικά σου δεδομένα όπως όνομα, επίθετο, εμφανιζόμενο όνομα, διεύθυνση email, και το κωδικό σου. Αυτό επιτυγχάνεται επιλέγοντας τον “Πίνακα ελέγχου” > “Στοιχεία λογαριασμού”

Μπορείς να αλλάξεις τα δεδομένα της διεύθυνσής χρέωσης σου αλλά και αποστολής σου, μέσα από την επιλογή. “Πίνακας ελέγχου” > “Διεύθυνση” > “Διεύθυνση χρέωσης” / “Διεύθυνση αποστολής” 

Μπορείς να μας στείλεις ένα αίτημα διαγραφής του λογαριασμού σου μέσω email στη διεύθυνση info@krikellas.gr.

Δεν απαιτείται συγκεκριμένη δομή για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κάποια φόρμα. Ωστόσο, σε παρακαλούμε να στείλεις μήνυμα από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία δημιούργησες το λογαριασμό σου.

Προκειμένου να επεξεργαστούμε το αίτημά σου, ενδέχεται να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες για την αντιστοίχιση και την ταυτοποίηση του λογαριασμού πριν απαντήσουμε στο αίτημά σου. Μετά την επεξεργασία του αιτήματος, θα μεριμνήσουμε αμέσως για τη διαγραφή του λογαριασμού σου, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν νομικά αντίθετες διατάξεις (π.χ. διακανονισμός οφειλόμενων ποσών).

Μέσα απ την διαδρομή : “Πίνακας ελέγχου” > “Στοιχεία Λογαριασμού” > “Αλλαγή Κωδικού”

Μπορείς να τον αλλάξεις μέσα απ’ την διαδρομή : “Πίνακας ελέγχου” > “Στοιχεία Λογαριασμού” > “Αλλαγή Κωδικού”

Πάτησε το “Εικονίδιο σύνδεσης”, κάνε κλικ στο “Συνδεθείτε” και στην συνέχεια επέλεξε “Χάσατε τον κωδικό σας;”.

Στην συνέχεια, πληκτρολόγησε είτε το username είτε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποίησηες κατά τη διαδικασία εγγραφής του λογαριασμού σου.

Εμείς, θα σας στείλουμε άμεσα ένα e-mail, το οποίο μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ορίσεις έναν νέο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, μπορείς να αλλάξεις τον κωδικό όπως επιθυμείς.

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό σας μέσα απ’ την επιλογή : “Πίνακας ελέγχου” > “Παραγγελίες” 

Σ’ αυτή την περιοχή σας δίνεται η δυνατότητα να δείτε την ημερομηνία που πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, την κατάσταση της (λχ αναμονή ή παραδόθηκε), την συνολική της αξία, το πλήθος των αντικειμένων για την εκάστοτε παραγγελία. Τέλος, δίνεται η δυνατότητα να κάνετε επισκόπηση συνολικά της παραγγελίας.

Ολα τα δεδομένα των πελατών αντιμετωπίζονται ως αυστηρά εμπιστευτικά και σε καμία των περιπτώσεων δεν διαβιβάζονται ούτε πωλούνται σε τρίτους.

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Εχεις ερωτήσεις; Θα στις απαντήσουμε όλες. Χρησιμοποίησε τους εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας.

Στείλε μας email

Χρησιμοποίησε την φόρμα επικοινωνίας και στείλε μας το ερώτημα σου. Θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Κάλεσε στο 27310-24390

Επικοινώνησε μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή. Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 πμ - 18:00 μμ & Σάββατο : 08:00 πμ - 15:00 μμ

Καλάθι αγορών

close